ja paina enter

Palvelut

Asiantuntevaa, ammattitaitoista ja ihmisläheistä palvelua vuodesta 2004.

Disec  >  Palvelut

Laadunhallinta, optimointi ja ennakointi

Palvelujemme laadun tavoitteena on aina vähintään täyttää ja mieluiten ylittää asiakkaidemme tarpeet ja odotukset. Esimerkiksi, huomioiden kaikki asiakkaamme ja heidän palvelunsa, järjestelmiemme vuotuinen käytettävyysaste on 99,99 prosenttia viimeiseltä kymmeneltä vuodelta. Huom. edellinen luku sisältää suunnitellut sekä ennakoidut päivitys- ja huoltokatkokset. Tällaisten tulosten saavuttaminen vaatii jatkuvaa työtä ja sen takia me Disecissä olemme sitoutuneet palveluidemme jatkuvaan arviointiin, mittaamiseen, kehittämiseen, optimointiin ja parantamiseen. Keskeisimmät laatutavoitteemme ovat:

  • Tyytyväiset asiakkaat, pitkät asiakassuhteet
  • Asiantunteva, ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu
  • Palveluiden ja niiden käytettävyyden jatkuva kehittäminen
  • Ongelmien ennaltaehkäisy ja käyttökatkosten minimointi tai poistaminen kokonaan
  • Mahdollisten ongelmatilanteiden nopea, laadukas ja tehokas ratkaisu
  • Nopea reagointi asiakkaiden tarpeisiin ja kehitysehdotuksiin
  • Kattava tietoturva ja -suoja, jotta tiedon käytettävyys, eheys ja luottamuksellisuus toteutuvat

Mukautettuja, skaalautuvia ja luotettavia palveluita

Palvelumme perustuvat omaan tehokkaaseen ja luotettavaan ICT-infrastruktuuriimme, jota olemme kehittäneet koko toimintamme ajan. Yksi osoitus palveluidemme luotettavuudesta on todistettu korkea käytettävyys ja pitkät asiakasuhteemme. Päivitämme jatkuvasti omaa tietojärjestelmäinfrastruktuuriamme, mikä auttaa meitä tarjoamanaan palveluitamme tulevaisuudessakin menestyksekkäästi.

Yli 15 vuoden kokemuksella Disec on osaava, asiantunteva menestyksentekijä. Tarjoamme helppokäyttöisiä ja luotettavia ratkaisuja mm. terveydenhuollon alan toimijoille heidän oman toimintansa parantamisen ja tehostamisen välineiksi. Erikoistunut palvelumallimme (Software as a Service) kasvattaa asiakkaiden tuottavuutta, vähentää (hukka)investointeja ja lisää henkilöstön tyytyväisyyttä. Hinnoittelumme on selkeä, ennakoitava ja perustuu hyväksihavaittuihin määreisiin kuten per tutkimus, per kuukausi, per tallennustilan käyttö ja per tehty työtunti-taksoihin. Palvelumme soveltuvat toimijoille, jotka haluavat:

  • Vaatia tietojärjestelmiltä 24/7/365 käyttövarmuutta ja turvallisuutta
  • Ostaa erityisosaamista, luotettavuutta ja toimintavarmuutta
  • Keskittää henkilöresurssinsa ydinosaamiseensa
  • Aloittaa, laajentaa tai sopeuttaa toimintojaan esim. vuodenaikojen mukaan nopeasti ja joustavasti
  • Pitää investointikustannukset matalina
  • Parantaa käyttökustannusten ennustettavuutta
  • Tietää mitä palveluja ja millaista palvelua saavat sekä mihin hintaan

Mobiilityöskentely on itsestäänselvyys

Olemme saaneet vankan kokemuksen etätyötä tukevasta tiedonhallinnasta ja niihin liittyvien palveluiden tarjoamisesta. Pitkäaikaisilla asiakkaillamme toimipisteitä sijaitsee maantieteellisesti koko Suomen alueella ja etätyö on ollut osa asiakkaidemme arkipäivän toimintaa jo pitkään. Esimerkiksi oman Yksa-palvelumme käyttö on alusta alkaen kehitetty verkottuneeen toiminnan ja työskentelyn ehdoilla sekä käytettävyys- että tietoturvallisuusnäkökulmat huomioiden. Lähtökohtamme on että palveluitamme voivat käyttää sekä ammattilaiset että tiedonhakijat riippumatta ajasta ja paikasta sekä ohjelmisto- että laiteriippumattomasti.

Terveydenhuollon palveluita etänä

Pitkäaikaisilla terveydenhuollon asiakkaillamme (esim. Essote, Radiologikeskus, Synlab ja Terveystalo) toimipisteitä sijaitsee jokapuolella Suomea ja etätyöskentely on itsestäänselvyys. Esimerkiksi radiologeille järjestämme palveluita, jotka mahdollistavat tutkimusten etäkatselun ja lausunnan. Tällaisessa toimintamallissa radiologit tekevät lausuntoja etänä heille tehtyjen radiologityöasemaratkaisujen avulla ja tutkimukset tallennetaan Disecin PACSeihin (PACS = Picture Archiving and Communication System). Mobiileihin toimintoihin liittyen 4G on käytössä ja Disec tuottaa tietojärjestelmäpalveluita myös liikkuville kuvausyksiköille kuten rintasyöpäseulonta- ja magneettikuvausvaunut. Esimerkiksi tällaisessa toimintamallissa lausuntoa vailla olevat tutkimukset voivat käydä Disecin lausunta-alustalla ja/tai tallentuvat vain sovituksi ajaksi. Tuotamme tällaisia tietojärjestelmäpalveluja myös muille liikkuville kuvausyksiköille ympäri Suomea.

Lue täältä lisää palveluistamme