ja paina enter

Palvelut

Asiantuntevaa, ammattitaitoista ja ihmisläheistä palvelua vuodesta 2004

Disec  >  Palvelut

Laadunhallinta, optimointi ja ennakointi

Palvelujemme laadun tavoitteena on aina vähintään täyttää ja mieluiten ylittää asiakkaidemme tarpeet ja odotukset. Esimerkiksi, huomioiden kaikki asiakkaamme ja heidän palvelunsa, järjestelmiemme vuotuinen käytettävyysaste on 99,99 prosenttia viimeiseltä kahdeksalta vuodelta Huom. edellinen luku sisältää suunnitellut sekä ennakoidut päivitys- ja huoltokatkokset. Tällaisten tulosten saavuttamiseksi olemme sitoutuneet palvelun jatkuvaan arviointiin, mittaamiseen, kehittämiseen, optimointiin ja parantamiseen. Keskeisimmät laatutavoitteemme ovat:

  • Tyytyväiset asiakkaat, pitkät asiakassuhteet
  • Asiantunteva, ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu
  • Mahdollisten ongelmatilanteiden nopea, laadukas ja tehokas ratkaisu
  • Käyttökatkosten minimointi
  • Nopea reagointi asiakkaiden tarpeisiin
  • Täydellinen tietoturva ja -suoja, jotta tiedon käytettävyys, eheys ja luottamuksellisuus toteutuvat

Mukautettuja, skaalautuvia ja luotettavia palveluita

Palvelumme perustuvat omaan tehokkaaseen ja luotettavaan ICT-infrastruktuuriimme, jota olemme kehittäneet koko toimintamme ajan. Yksi osoitus palveluidemme luotettavuudesta on todistettu korkea käytettävyys. Päivitämme jatkuvasti omaa tietojärjestelmäinfrastruktuuriamme, mikä auttaa meitä tarjoamanaan palveluitamme tulevaisuudessakin menestyksekkäästi.

 

Yli 15 vuoden kokemuksella Disec on osaava, asiantunteva menestyksentekijä. Tarjoamme helppokäyttöisiä ja luotettavia ratkaisuja terveydenhuollon alan toimijoille heidän oman toimintansa parantamisen ja tehostamisen välineiksi. Erikoistunut palvelumallimme (Software as a Service) kasvattaa asiakkaiden tuottavuutta, vähentää (hukka)investointeja ja lisää henkilöstön tyytyväisyyttä. Hinnoittelumme perustuu per tutkimus, per kuukausi ja per tehty työtunti-taksoihin. Palvelumme soveltuvat toimijoille, jotka haluavat:

  • Vaatia tietojärjestelmiltä 24/7 käyttövarmuutta ja turvallisuutta
  • Ostaa erityisosaamista
  • Keskittää henkilöresurssinsa ydinosaamiseensa
  • Aloittaa, laajentaa tai sopeuttaa toimintojaan esim. vuodenaikojen mukaan nopeasti ja joustavasti
  • Pitää investointikustannukset matalina
  • Parantaa käyttökustannusten ennustettavuutta
  • Tietää mitä palveluja ja millaista palvelua saa sekä mihin hintaan

Mobiilityö on itsestäänselvyys

Olemme saaneet vankan kokemuksen etätyötä tukevasta tiedonhallinnasta. Pitkäaikaisilla asiakkaidemme toimipisteitä sijaitsee maantieteellisesti koko Suomen alueella ja etätyö on arkipäivää. Muun muassa radiologeille kautta maan olemme järjestäneet palvelun kuvien etälausuntaan. Toimintamallissa radiologit tekevät lausuntoja etänä heille tehdyillä radiologityöasemaratkaisujen avulla ja tutkimukset tallennetaan Disecin PACSeihin (PACS = Picture Archiving and Communication System). Mobiileihin toimintoihin liittyen 4G on käytössä ja Disec tuottaa tietojärjestelmäpalveluita myös liikkuville kuvausyksiköille kuten rintasyöpäseulonta- ja magneettikuvausvaunut.

Etätyö on tätä päivää

Pitkäaikaisilla asiakkaillamme (esim. Terveystalo, Radiologikeskus, Cityterveys) toimipisteitä sijaitsee maantieteellisesti koko Suomen alueella ja etätyö on itsestäänselvää. Radiologeille järjestämme palveluita jotka mahdollistavat tutkimusten etälausunnan. Esimerkiksi tällaisessa toimintamallissa lausuntoa vailla olevat tutkimukset voivat käydä Disecin lausunta-alustalla ja/tai tallentuvat sovituksi ajaksi. Tuotamme tällaisia tietojärjestelmäpalveluja myös liikkuville kuvausyksiköille ympäri Suomea.

Lue täältä lisää palveluistamme