Asiakkaat

Asiakkaille ennakoivaa ylläpitoa

Asiakkaamme edustavat toimialaa, jolla palvelun jatkuva käytettävyys, aukoton tietoturva ja tietojen arkistointi ovat toiminnan kannalta kriittisiä tekijöitä. Disecin ennakoiva ylläpito, kehittämistyö ja optimointi kohdistuvat sekä laiteympäristöön ja ohjelmistoihin että mm. sovellusten käytön tukemiseen. Näillä toimenpiteillä

  • Maksimoimme käytettävyyttä
  • Parannamme suorituskykyä
  • Ennaltaehkäisemme häiriöitä
  • Nopeutamme häiriötilanteissa järjestelmien palauttamista toimintaan

Haluamme että asiakkaamme voivat keskittyä omaan ydinosaamiseensa ja käyttää palveluitamme huoletta.

Terveydenhuollossa toimivia asiakkaitamme ovat:

Arkistopalveluidemme asiakkaita ovat mm:

Mobiilityö on itsestäänselvyys

Olemme saaneet vankan kokemuksen etätyötä tukevasta tiedonhallinnasta. Pitkäaikaisilla asiakkaidemme toimipisteitä sijaitsee maantieteellisesti koko Suomen alueella ja etätyö on arkipäivää. Muun muassa radiologeille kautta maan olemme järjestäneet palvelun kuvien etälausuntaan. Toimintamallissa radiologit tekevät lausuntoja etänä heille tehdyillä radiologityöasemaratkaisujen avulla ja tutkimukset tallennetaan Disecin PACSeihin (PACS = Picture Archiving and Communication System). Mobiileihin toimintoihin liittyen 4G on käytössä ja Disec tuottaa tietojärjestelmäpalveluita myös liikkuville kuvausyksiköille kuten rintasyöpäseulonta- ja magneettikuvausvaunut.

Etätyö on tätä päivää

Pitkäaikaisilla asiakkaillamme (esim. Terveystalo, Radiologikeskus, Cityterveys) toimipisteitä sijaitsee maantieteellisesti koko Suomen alueella ja etätyö on arkipäivää. Radiologeille järjestämme palveluita jotka mahdollistavat tutkimusten etälausunnan. Esimerkiksi tällaisessa toimintamallissa lausuntoa vailla olevat tutkimukset voivat käydä Disecin lausunta-alustalla ja/tai tallentuvat sovituksi ajaksi. Tuotamme tällaisia tietojärjestelmäpalveluja myös liikkuville kuvausyksiköille ympäri Suomea.

Lue lisää tarjoamistamme palveluista.